August 29, 2013 at 07:12PM

۱- نکبت بگیرندش این لیگ قهرمانان را با آن مراسم عریض و طویل، با آن قرعه‌کشی پردردسرش و با آن نتیجه ناامید کننده اش.
۲- جمعش کنید آقاجان. چهار خط برنامه بنویسید که خودش گروه بندی کند و تمام. این توپ را از گلدان دربیار و آن را بگذار و بازش کن و بخوان و فلان ندارد. گرفته‌اید ما را. این همه زجرمان بدهید که بعد بارسلونا، میلان، آژاکس و سلتیک را بگذارید یک گروه؟ خوب روده‌هایمان متلاشی می‌شود از استرس. نگفتیم همه حریف‌های آسان دنیا را به ما بدهید، ولی رحمی نامسلمانان! اقلا با دو تیم زیباتر همگروه‌ می‌کردید ما را.
۳- گفته بودم که اگر فرانک ریبری را بهترین بازیکن شناختند، فحشش بدهم. به جای فحش، یک نیم توصیف: آدم دریده. گفته بود که باید من بازیکن برتر اروپا بشوم. حق من است. من از همه بهتر بودم. من فلان و من بهمان. جناب آقای اگومانیاک، جمعش کن. فوتبال «مثل» جنگ است. آن «مثل» را هم ببین. از رفتار بسیار حریصانه او می‌ترسم و از خشونت وحشتناکی که در رفتارش نهفته است. هیچ دور نیست روزی که به دلیل زدن همبازی با آچار چرخ به دلیل پاس خوب ندادن، سر از آتلتیکو مادرید یا لیگ ایران درآورد.
via Facebook

بیان دیدگاه